Ambassadeurs

 


Bekende naam doet wonderen

Op zoek naar een succesvolle manier om uw bedrijf, product of project onder de aandacht te brengen bij een groot publiek? Ga dan samen met ons op zoek naar een bekende (sport)persoonlijkheid die uw verhaal kan versterken.

 

Jan Dirk Stouten treedt op als tussenpersoon voor gemeenten, instellingen en bedrijven die op zoek zijn naar een passende ambassadeur. Een bekende naam verbinden aan uw project kan een grote bijdrage leveren aan het bereiken van uw doelstellingen. Wij kunnen u helpen met concrete ideeën over de invulling van een ambassadeurschap, waarbij onze ervaring op het gebied van public relations en communicatie goed van pas komt.

 

Bewezen resultaat

De deelgemeenten Hoek van Holland en Overschie hebben in 2009 dankzij Jan Dirk Stouten journalist/columnist Hugo Borst en trainer Mario Been als ambassadeurs aan zich kunnen verbinden. Zij hebben onder meer door hun optredens bij diverse evenementen, het schrijven van columns en het geven van voetbalclinics een grote rol gespeeld in het feit dat het project ‘Overschie Sport Gratis’ landelijk veel aandacht krijgt en inhoudelijk nog beter is geworden. Hoek van Holland, dat jarenlang kampte met een slecht imago, is inmiddels een moderne én ondernemende badplaats. Ook daarin hebben wij een rol gespeeld.

 

Steeds meer bedrijven realiseren zich dat sport mensen – en dus ook bedrijven – bindt. Voor een aantal (inter)nationale ondernemingen hebben wij vanuit die gedachte concepten ontwikkeld.

 

Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden voor u in een persoonlijk gesprek.

 

Voor meer info: info@jandirkstouten.nl